Controversa din nou la Spring SuperBlog in 2017

  Salut controversistilor si nu numai. Va multumesc tuturor de feedback-ul de la articolul precedent, bine nu chiar extraordinar, insa pentru mine conteaza destul de mult si pentru asta inca odata va respect si multumesc. E ceea ce ma face sa continuu si ma face sa cred ca blogul inca se citeste, mai putin insa sper sa creasca cat de curand. Asa ca tot a inceput din 1 Martie si pana pe 18 aprilie a 14 editie din celebra de acum competitie intre bloggeri, Spring SuperBlog 2017, unde intr-un an, acest blog a luat si o diploma de participare. Si cred ca o sa ma inscriu si in acest an in concurs. Sper sa ma sustineti si vota. Link mai sus, in caz ca aveti un blog si inspiratie ori chef de scris.
  Asadar, da, aceasta postare este menita sa anunte evenimentul prin care Controversa mai incearca sa iasa in evidenta cu ceva. Dupa o pauza cam lunga, nu din postat, ci din competitie, iata ca revin cu placere. La fel ca prima data, nu o fac pentru o premiu, ci doar fiindca am o placere personala si un hobby incurabil, acela de a scrie, de a impartasii cu altii diferite informatii, pareri personale si nu numai.
  De ce iarasi in Spring SuperBlog 2017 va intrebati poate? Ei bine, da, pentru ca m-a atras inca de la inceputurile ei. Pentru ca am vazut inca de atunci un viitor stralucit acestei, competitii si nu numai si o deschidere de drum, o sursa de inspiratie, un mod de intalnire a bloggerilor de tot felul. O comunitate de mult formata si care inca e in picioare si sper sa ramana mult timp.
 De ce ma inscriu in Spring Super Blog 2017? Pentru ca, pasiune, placere si hobby. Asa cum am mai spus si alte dati si ocazii, nu am pretentii, va multumesc ca imi intrati in noua mea casa virtuala, dar bineinteles nici nu refuz orice "castig". Oricum ar fi va respect pe toti si toate aprecierile mele tuturor pentru munca creativa din blogosfera.
 Si pe final daca credeti ca ar merita sa participe si acest blog la competitie as fi recunoscator daca ati distribui si prietenilor si bineinteles invit toti boggerii cu inspiratie si placere de scris sa se inscrie. Aveti link de inscriere la inceputul aceastei postari. Iar daca va abonati la blog veti fi primii care afla ce apare nou pe aici.

Comentarii