Fotografia perfecta din calatorii

  Salutare controversistilor si bine v-am gasit aici in casa Controversa. Pentru ca azi e o zi mai speciala, o zi in care, trebuie sa va prezint cateva amintiri de calatorie, iata asadar ce o sa va ofer.
 Asa ca daca tot in postarea precedenta am vrut sa ma inscriu in cea mai longeviva "competitie" a bloggerilor, iata ca a sosit si timpul sa urmeze si o proba la care sper sa fie placul tuturor si in tema. Si ca tot tocmai am zarit-o pe cea cu nr. 16, m-am gandit ca ar fi interesant sa fac o inscriere cu un articol. Ca tot sunt pasionat si de fotografie Asadar daca aveti placerea m-ar ajuta mult un share, un like si un comentariu. Iar pentru a fi primii care afla ce mai postez, abonati-va la acest blog, chiar acolo sus in dreapta.
 In continuare iata asadar o mica povestioara in aceeasi nota de pragmatism, despre o pasiune personala si un hobby totodata, transmis din generatii. Totul a inceput din dorinta de a imortaliza cat mai multe amintiri pe pericula fotografica. Fara o dorinta de perfectionare, netinind pasul cu tehnica si evolutia fotografiei, aproape ca se pierduse acea "dorinta", sa-i zicem asa. Dar iata ca aceasta dorinta de amintiri, trairi de emotii, reinvie peste generatii cu mai mare avant. Sa speram ca datorita lipsei aparaturii necesare sa nu se piarda si de aceasta data. SpringSuperBlog 2017, este o ocazie, zic eu, buna de a-mi prezenta si pasiunile mele, public si poate asa ma va motiva sa merg mai departe luptand pentru pasiune, cu pasiune in ciuda multor critici. In continuare o sa va prezint o viziune personala a calatoriei asa cum mi-as organiza-o eu. Sper sa fie in tema si la subiect. Chiar daca e o postare pentru competitia de SpringSuperBlog 2017, insa ea poate fi incadrata si la sugestii de calatorie in doua directii, dar cu acelasi scop, fotografii perfecte de calatorie.
 Asa ca iata-ma azi vorbind despre o pasiune personala ce inca tine. Este vorba de fotografie, o arta, dupa cum ii spun eu, in care niciodata nu vei fi expert, fiindca mereu va fi ceva de descoperit. Asadar sa va povestesc eu despre fotografia mea perfecta, e ca si cum m-as considere ceea ce nu sunt. Dar sa va spun despre acea sa-i zicem diferenta dintre poza si fotografie, e ca si cum as explica doua lucruri ce se leaga intre ele. Am auzit des, chiar si eu un timp o foloseam “eu nu fac poze ci fotografii”, insa dupa ce am studiat un pic problema, mi-am dat seama ca am gresit spunind asta, fiindca o poza este o pozitie, respectiv, atitudine a subiectului ce o adopta pentru a fi fotografiat. Iar o fotografie este acea imagine a unuei persoane, obiect, peisaj. Cei care spun acea afirmatie vor a parea mai buni si mai interesanti. Asadar imi asum punctul personal de vedere. Dupa mine fotografie perfecta e aceea care te face sa te simti acolo de fiecare data cand o privesti. Si pot spune personal am cateva, la care ma uit cu placere si de fiecare cand le privesc simpt cum trece prin mine fiorul amintirii. Ca de exemplu cand ma uit la o poza din tinerete imi trece si acum acel sentiment, acea traire de atunci, sau o calatorie in natura prin paduri de dealuri. Chiar ma uitam zilele trecute la cateva poze din trecut si pentru cateva secunde simteam ca sunt acolo. Poate nu te face sa simti ceva anume, dar iti trezeste dorinta de aventura pe plauiri de munte. Nu e o destinatie exotica, ce o poti gasi la vro agentie de turism sau site calatorii, dar e una pitoreasca, insa e o oportunitate de relax pentru oricine cauta linistea naturii. Insa daca aveti pofta de momente unice imortalizate in fotografii perfecte de calatorie va las si link catre pagina de facebook a celor de la Momondo. Eu zic ca fotografii mai perfecte decat in natura nu cred ca gasesti, mai ales primavara, cand totul e de un verde crud, proaspat. Personal cred ca merita ambele calatorii. si cea in natura si cea prin lume. Din ambele poti avea amintiri perfecte.
  Asa ca in ca aveti pofta de calatorit, sa si castigati ceva va invit aici pentru a va inscrie intr-un concurs ce merita sa participi. Pe langa ca descoperi lumea, dar si ramai cu niste amintiri de neuitat, niste "fotografii perfecte de calatorie" ce le poti impartasi pe Instagram, aveti link-ul la sfarsitul postarii. Le puteti da un follow celor de la Momondo.
 Aceasta e fotografia perfecta, care te face sa traiesti momentul, bineinteles daca sunt prezentate si cateva criterii esentiale pentru o fotografie. Pentru a afirma ca facem fotografie si nu poza trebuie sa avem cunostiinte tehnice solide dar si un simt estetic. Fotografia este considerata o arta, dar trebuie vazuta ca pe un mestesug.
   Si in speranta ca ati ajuns pana aici, a fost interesanta povestea si v-am facut in de ajuns de curiosi de calatorie puteti incerca oricand tinuturile minunate, de paradis al naturii, dupa Valea Casinului din judetul Bacau. Am vrut sa pastrez oarecum stilul altfel al acestui blog combinind calatoria prin lume cu cea in natura. Sper sa fiu destul de unic si in tema poate strang si un pic mai multe puncte pentru a fi pe un oricare podium, ma multumesc si cu o diploma de participare, macar daca nu am reusit sa ma ridic mai sus.
  Asadar pe final o sa va multumesc de vizita si m-ar ajuta mult un like, un share si un comentariu cu parerea voastra despre aceste doua sugestii. Iar intrebarea acestui blog este: Voi ce ati alege, o calatorie prin lume sau in natura si de ce? cu argumente. Link-uri catre paginile de socializare unde mai postez des le aveti pe blog, iar daca sunteti pasionat de calatorii aveti aici si un link catre Instagram-ul celor de la Momondo.

Comentarii